הדי-ג'יי והזמר משתפים פעולה ומגישים את 'תמיד שם' • האזינו

דוד קליגר No Comments on הדי-ג'יי והזמר משתפים פעולה ומגישים את 'תמיד שם' • האזינו

הזמר והיוצר שוע קעסין, מגיש את "תמיד שם" שיר בליווי מוסיקה אלקטרונית של הדי'גי איציק מארה"ב • האזינו לשילוב המעניין

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר מפגש לא מתוכנן בין הדי-ג׳יי איציק והזמר שוע קעסין, תהליך היצירה נכנס להילוך גבוהה להפקת סינגל חדש. השנים הגיעו ממקומות ורקעים מוסיקליים שונים לגמרי. בעוד דיג׳י איציק מנגן בלילות באירועים מגוונים מוסיקה קצבית ומרקידה ביד רמה, הזמר שוע קעסין ידוע בעולם המוסיקה בסגנונו האקוסטי רגוע יותר מבלי לקפח את יכולתו לרגש כבעל תפילה – חזן.

החיבור בין השניים על פניו נראה בלתי אפשרי ובפרט כשמדובר בסגנון של מוסיקה אלקטרונית.

״תמיד נהניתי להקשיב למוסיקה כזו״ אומר קעסין ״היו פעמים גם שרציתי ליצור להיט בסגנון הזה״, השנים נפגשו מספר פעמים וישבו שעות בחיפושים אחר אותו שיר שיעשה חיבור שכזה.

באחת הפגישות השמיע דיג׳י איציק רצועה שהפיק ממש לאחרונה, קעסין שמיד הבחין בפוטנציאל הטמון בה התיישב והלחין מלודיה מרוממת לטקסט שמבוסס על מסר עמוק שלמד לא מזמן.

השיר ״תמיד שם״ חופן בתוכו מסר עמוק מעודד ומקרב בזמנים קשים ובימים יפים פחות במרוצת החיים – אומר קעסין – כולנו מאמינים בני מאמינים ובימים קשים פונים אנו ליושב במרומים ובתפילה רחמים מבקשים, השיר ״תמיד שם״ מלמד אותנו שגם הימים הקשים הם חלק מ"השם תמיד איתך״, והוא – הבורא, הוא שמביא עלינו את הימים היפים ואת אותם שיפים פחות, והכל לטובה ו"גַם כִּי-אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא-אִירָא רָע כִּי-אַתָּה עִמָדִי".

אין זמן מתאים יותר מאשר ימי ספירת העומר, האבל על תלמידי רבי עקיבא, אירועי הימים הקשים בכל רחבי העולם, השנאה, האנטישמיות, הירי, והסבל הבלתי נפסק – להוציא לאור שיר עם מסר מעודד ומחזק שכזה. החיבור הנדיר בין השניים הצליח ללא ספק ויצר שיר מיוחד שמשלב בתוכו מסר עמוק ומרגש יחד עם מוסיקה אלקטרונית מקפיצה.

״אנחנו מאמינים שכל מי שישמע את השיר החדש, יתחבר מיד למסר״, אומרים קעסין ואיציק. איפה שלא תהיה בחיים. עצבות או שמחה, אבל או שמחה, כאב או מרגוע, תדע – שכל זה נוצר אך ורק בשבילך, ולטובתך, כי השם ״תמיד שם״



0 תגובות